Saturday, January 14

random

hai blogger semua. lama tak jumpa :P

1) banyak benda aku nak cerita sebenarnya.

2) 2012, tahun baru. 2011 tahun lama . yes im 20 unofficially.suka sangat dengan umur puluh puluh ni even kau masih suka dengan umur 17 :D every happy ending is just a new beginning.

3) memory 2011 sngat banyak . kalau cerita pun banyak tp aku memg pun nak cerita :B bulan 1, masih kebudak budakan. yelahh matrikulasi students kan. still terikat dengan rule semua, but it seem make a good things to follow, instead. rutin harian mcm biasa laah pergi kelas balik kelas, pergi kuliah balik kuliah, makan tidur, tidur makan, and tak lupa juga buat tutorial *yang ni copy jea mampu haha. bulan 2, yeah my birthday. i cannot forget what happened a week after. kena baling dalam tasik beramai ramai. fine, redha jea lah kan. aku rindu sngt zaman matriks. and bulan 2 agak bussy cket dgn events sana even aku takde lahh participated mana pun tapi ada lah jugak rasanya :P haha. choir, jualan, english events , bisness launch program. next proceed bulan 3 sibuk dengan inovasi usahawan muda. but nice we won that events ; presenter terbaik terima kasih yang membantu. bulan 4 final matriks start. and make it real. and alhamdulilah again, i just graduated with a goods flying colours result. lecturer, friends, parents thanks for your support. khazanah watan scolarship, im so sorry tak dpat attend interview. rezeki kat mana mana sentiasa ada. trust. another month, may. takde buat apa sngt pun after habis matriks , life aku kehulu kehilir jea setiap hari keluar smpai aku dah taktau nak buat apa rasanya. lemak bertambah sedikit (Y) haha. bulan 6, proceed dari penganggur kepada pekerja ; pizza hut. bulan 7, result upu keluar. yeah i got offer at university malaya course and please belief it . bulaan 8 puasa dah. 3month officially aku resign . bulan 9 rayaa. takde laa meriah mana tp boleh laa jugak. semua family gather kumpul dekat kampung kan. itu standart raya dan alhmdulilah rezeki dtg lagi bila university teknologi petronas offered again, bussiness information system course. decision , daftar jugak sebagai mahasiswa university malaya. standart freshie lah kan kalau takde oriented. sumpah penat.

4) life dekat university ni semua kena berdikari. everthing sendiri. please dont expect more if you expect less.

5) final um. ada senang ada susah. smpai aku tertarik dgn status mcm ni "final dekat um ni memang susah, belajar teruk teruk pun belum tentu boleh jawab, mcm masuk exam tak belajar apa apa" . well, memang susah pun. asalkan kita dah usaha kita tawakal jea lah apa yang kita mampu. tapi aku masih tak boleh terima kenapa course accountancy ni dah mcm medic, prefer lagi banyak membaca dari mengira. otak aku blank bila jumpa fakta !

6) cuti sebulan , byk plan sebenarnya nak buat.

7) kumpul azam baru 2012. itu mesti, new year is the time to forget every bad memory of the past year and your life afresh :)

8) belajar untuk menerima sesuatu. hargai orang sekeliling sebelum orang itu hilang dari ingataan kita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...