Thursday, August 18

memorial

hari ni bangun pagi pagi dah . ayah kejut sahur . selalunya memang muka aku tak bangun . dandan cakap sahur bubur MCD . akuh pun semangat punya lah bgun . sekali bgun hahh memg punn MCD sangat . ayah beria suruh bgun . aku memg pemalas nak bangun sahur .

kbest . dandan aku dah tak boleh tidur after sahur . golek sana golek sini dah nak pagi ayan berkokok . err tipu jea kut bunyi ayam . kauadaa ? guling sana guling sini last aku fadeup aku dgar mp4 . tiba tiba nak tacing dgar lagu hari bersamanya . ni bukan lagu raya gilaa . ntah aku dgar tiba tiba terus teringt zaman matrik . aku try terus text acap , dia cakap aku gilaa layan perasaan . kau ni tak masuk port lah acap . kbai acap . aku tacing haha .


bukan apaa , lagu tuu sebenarnya video klip clasmate aku buat . dedication sebab nak berpisah . sebab kut kut kalau rindu ke lupa diri ke , mana tau kan kann . haish byak kenangan kut . whatsoevar lahh . i miss absolutely that moment !

first time aku masuk matrik err sangat skemaa gilaa vavvii . err takpayah nk upload gambar lah nanti market pulak :DD . haha . haishh . aku tau semua org memg skema tp past is past right . malas nak cerita . bila aku tgk balik semula seminggu orientasi memg lah mcm haram . dgn oriented nya kena tigh-in bagai . beratur terjerit jerit , ikut betul betul peraturan , ceramah , kena marah semua . evrything have to be perfect ! aku pecaya semua orang tak suka orientasi . sapa jea kan yg suka orientasi . semua bnde nak kena follow satu satu . dgn baju seragam jea semua . haha mcm budak tadika dahh . dandan nyanyi lagu sekolah . ehh aku masih ingt lagi selamat tuhan kurniakan , nahh . kau adaa ? haha . nanti aku dgree ntah mcm mana la pulak , haish . hope semua okey jea lah , *sedapkan hati .

byk bnde dah aku belajar kat sana . byak ragam aku kenal . yes , cara individu setiap orang sngt berbeza dgn org lain . sebab tuu pepatah melayu cakap rambut sama hitam tp hati lain lain . betul kut peribahasa ni . tak semua org kita boleh masuk , tak semua org kita boleh kawan . dan tak semua orang boleh faham kita . yess , its fact . fakta semulajadi !




amirah , watin , munzir , penyu , aleef , zahrin ,
ai , helmi , ahmad , nissa , fadh
ada , iki , atiq , ika , zati , anum , kee , yeni , sue ,
nadia , adah , syai , yan , roshen , zirah , teha , qila


that one , memg nama yang tak kan aku lupa . especially yang rapat gila dgn aku laa , yg tak berapa nak rapat tuu bukan tak ingt , cuma kita tak rapat mcm org lain rapat . err merepek aku ni . aku pun tak tau life aku dekat u mcm mana pulak . maybe rapat tak macam dengan kauorang ke kan . aku harap life dekat u okey jea nanti .

alhmdulilah pasal under group aku takdee masalah dekat sini . since sem 1 start till sem 2 lancar . alhmdulilah aku dapat adapt semua ni . kadang kadang dah ketat dgn kauorang semua tapi kauorang give and take . kerja kalau takder give and take satu bnde pun tak jalan kann . contohnya mcam kau nak buat sesuatu tapi tak sampai apa yang kau nak dandan terlajak tgh jalan . mcm tu lahh :) thumbs up zati and fadh .kauorang byk membantu even aku kadang kadang sangat bussy dgn hal lain . susah nak dapat kawan mcm kauu yg byk idea dan kadang kadang tepaksa melayan aku yg suuka mengarut ni . hihi .


pasal tutorial nak cakap sikit aku memg tak berapa nak rajen nak buat . sem 1 jea rajen gila . smpai org tak buat aku dah buat . bisnes lahh selalunyaa . smpai kauorang pun copy bulat bulat apa yg aku tulis , hihi . sem 2 aku pemalas . sumpah jujur tutor ekonomi 3/4 aku tiru clasmate . soryy madam :) haha tktau memg pemalaas sikit bab ekonomi . pilihan kos universiti nothing much satu pun aku tak letak ekonomi . aku tak minta sngt . selalu aku cakap ekonomi please be nice to me lahh ! haha smpai kalau kne explain aku terang apa yg aku pun tak faham sbnarnya . pegi depan nak mencapap . kahkahh .


bila dah start tghari mula lahh semua muka dah penat . mengantuk . fobia kalau tghari ada kelas . lagi lagi kuliah eko . choii ! haha . tutor masuk dandan aku duduk belakang bersembang kacau org hihi . habis kelas aku balik . selalunyaa tak buat apa tapi buat tahi mata petang petang . kalau rajen training , takpun jogging tkpun pegi jalan cuci mata pegi tasik . rindu kau tasik ! tempat aku kena humban time bufday . tahi tak tahii semua . dgn kek dgn air kbest ! boring kan life aku , tp fun . bg aku lah belajar tkpayah nak stress sngt . just the way laa kan . depends belajar masing masing , masing masing lain akal kann .



cuti sem memang paling best kut . selalunya cuti time habis exam , macam cuti ups ke , cuti final ke . kalau aku amek cuti sendiri tuu faham faham lah ye . selalunya sebelum nak balik dah packing packing semangat nak balik . taklupa bwak buku , assignment , projek segala bagai dgan harapan nak stdy dkt rumah , hafal semua . propaganda jea kut semua . smpai sekarang aku tak pecayaa . semakin lamaa cuti pun aku lenggang kangkong . pemalas punya budak .

panjang sangat post aku kali ni . nampak takk konsep rindu aku tuu . abaikan .



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...