Thursday, October 28

rasanya masih tidak terlambat untuk bertindak bijak. ya bijak. ape yang akuh maksudkan dengan bijak ialah sesuatu yang boleh menjamin kehidupan akuh pada masa hadapan. hmm semuanya memakan masaa dimana akuh pun tidak sanggup untuk hadapi. tapi itu tidak mungkin terjadi kerana akuh akan berperang sehabis-habisnya dengan hari esok.



mampukah akuh ? senangkah untuk akuh terangkan kehendak hati ini dengan kata - kata ? lebih-lebih lagi dengan hanya penulisann. pham pham laa ye penulisan. tetapii bila ditukar ganti dengan perbuatan, jauh perjalanannya lagi. tetapi akuh tidak pernah berputus asa untuk menghadapi hari-hari sukar. akuh sepertinya tidak layak untuk menghadapi hari-hari yang sukar. akuh sepertinya tidak layak untuk menghadapi hari-hari seperti orang lain tetapi demi keberanian dan kesanggupan hidup, akuh terus bersaing dengan yang lain. akuh lebih baik daripada yang menyerah kalah di depan pagar matrik kmpp, ohh tidak mungkin.

apee sebenarnya motif niee knn? tertanya tanyaa tk ? akuh tidak kisah untuk berada dibelakang tetapi akuh mungkin tidak selamanya dibelakang. akuh punya cita cita? siapa tak ada kn. jangann pandang akuh sebelah mata kerana masa yang akan menentukannya. kauu tngu dan llihat sahaja. akuh hidup kerana nilai diri akuh. kauu? akuh hidup sebab akuh tahu akuh patut hidupp dan menjalani kehidupan seperti orang normal. normal . pernah tak kau terfikir akuh hidup untuk sia-sia ?tidakk kn? jadi tolong sedar akuh masih wujud di muka bumi ini untuk sesuatu yang baik.

pehh mamat niee. mendatar mendatar cerita dia? masa depan tak dijangka. kalau masa depan boleh dibeli, akuh orang pertama angkat tangan untuk katakan TIDAK kerana akuh yakin akuh akan merancang masa depan akuh. tanpa titik tolak dari belakang, depan, kanan, kiri, atas? tetapi siapalah akuh sebagai hambaNYA untuk berkata bergini dan begituu kn? palsu sungguh kata kata yang dilemparkan itu tidak ?

akuh mengharapakan yang terbaik untuk kita semuam keluarga dan rakan-rakan. akuh doakan semuanya benda yang sama. berjaya sama sama lagii baik knn ? akuh tidak kisahh jika kau nk berbangga atas pencapaian kau setakat hari ini. tetapi orang kata benda baik simpanlah sendiri. kadangkala boleh melunturkan semangat akuh, ohhh rapuhnya.


ohh ape mcm entry akuhh ? pfffffft !
p/s : nota gajah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...